måndag 31 januari 2011

Passat barn

Idag så har jag passat Fannys två barn då hon skulle till läkaren.
Men oj så lång tid det tar här uppe på sjukan att få komma in trotts att man har en tid.
Hon hade tid kl 8,30 och kl är nu 11,40 och hon har fortfarande inte kommit tillbaka!
Helt otroligt vilken tid det kan ta!
Jag har i alla fall kommit fram till att två barn blir nog lagom för mig:-)
Jag fick ta båda Fannys barn till dagis. Det tog lite tid att klä på 3 st barn!
Men tur så var alla tre så snälla och Rasmus var så duktig och klädde på sig själv mer eller mindre.
Tur att både Embla och Alva är så lätta! Båda fick åka singel vagn till dagis, Alva satt på det nedfällda ryggstödet och Embla satt så långt fram som hon kunde. Fungerade super bra*hahah*

Nu är jag helt slut:-)!

Tur att Embla sover så jag kan pusta ut lite innan Fanny kommer på fika innan hon börjar jobba. Om hon får komma in till läkaren snart vill säga.


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar