torsdag 13 januari 2011

Första dagen

I dag är Embla på dagis. Det är nästan 4 veckor sedan sist. Hon var lite ledsen när jag gick men det brukar gå över rätt snabbt.
Och peppar peppar så har jag inte åkt på magsjukan än. Och vi hoppas på att det förblir så!
Martin har åkt och jobbat idag. Hoppas bara han har krafter nog, han har en förmåga att börja jobba lite för tidigt ibland efter han varit sjuk.


I dag firar jag och älskling 5år tillsammans.

.
Vi blev tillsammans fredagen den 13 januari 2006.
Otursdag för många men för oss betyder fredagen den 13 tur:-)

Till min älskade:
Utan dig skulle jag inte vara den jag är i dag.
Utan dig skulle jag vara vilsen i denna stora värld.
Utan dig skulle inte vi ha våran älskade dotter.
Tack min älskade för att du finns.
Du betyder mer för mig än du anar.
Puss

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar