onsdag 19 januari 2011

Hunnit med en del

Idag har jag och Fanny varit en sväng till arbetsförmedlingen i Gimo.
Jag var tvungen att göra en uppföljning i dag och Fanny skulle skriva in sig.
När jag satt och väntade på att Fanny skulle bli klar så dyker Anna, Johanna och Mia upp.
Så vi pratar en stund innan Fanny och jag beger oss hem igen. Innan vi åker hem till mig så svänger vi förbi Busfrö som har rea. Hittade 2 par tights och två par stumpor åt lill sessan. Nästan så man skall åka ner en sväng till i veckan och fynda lite till:-)

Jag har gått och nyst hela dagen och nu börjar jag känna mig lite förkyld:-( Dricker echinacea och hoppas på att slippa bli förkyld. Jag slapp ju magsjukan så frågan är om jag slipper förkylningen också???
I morgon blir det en lugn dag i alla fall efter att jag har lämnat Embla på dagis. då skall jag hem och vila:-)

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar