lördag 15 januari 2011

Mys kväll

Idag hade jag och älskling en mys kväll efter att Embla gått och lagt sig. Vi åt ost och kex och drack lite cider. Vi orkade inte igår.
Tack Fanny med familj, det var så gott:-)

Idag har jag inte haft så ont i magen. Är dock öm i såren. Men det blir nog bättre för var dag som går. Är lite svårt att resa sig snabbt men väl uppe och utsträckt så går det bra.
Känns lite skumt att tänka på. Kan inte fatta att jag har blivit opererad och sövd, min mardröm har slagit in! Har alltid sagt att jag skall ALDRIG operera mig eller bli sövd. Nu är det ett faktum!
Aldrig mer!
Blir gråtfärdig bara jag tänker på när dom rullade in mig på op. Undra om det är vanligt att känna såhär?! Kanske ger med sig? Jag hoppas det för jag vill gå vidare!
Men det är nog rätt så vanligt att man tänker på det ett tag efteråt. Det är ju ändå något hemskt som har inträffat.
Jag hoppas jag slipper vara med om det igen.


//Jenny

1 kommentar:

  1. Ja vi får verkligen hoppas att du slipper gå igenom det igen..=/ Kramar

    SvaraRadera