torsdag 20 januari 2011

1 vecka sedan + annat

Idag är det 1 vecka sedan jag åkte in och opererade mig. Det är till och med 1 vecka sedan på klockslaget som jag började känna av smärtan.
Inget jag vill vara med om igen!
Jag börjar bli mitt vanliga jag igen. Har inte fällt en tår på 2 dagar*stolt*. Hormonerna har nog rättat till sig nu.

Våran lilla sessa vaknade kl 03,30 i dag. Inge kul alls vill jag lova. Hon vägrade somna om. Vi fick i henne lite välling men det blev hon inte trött av:-( När kl var 5 gav jag henne en smörgås som hon slukade och sen gick vi och la oss i våran säng och hon slocknade. Fick väcka henne kl 8 så vi skulle hinna till dagis i tid.
Ber till gudarna att hon sover länge i morgon så jag kan få sova ut, och att grannen inte bestämmer sig för att diska vid 00,30 igen:-( Är förkyld så jag känner att jag skulle behöva sova. Försökte sova i dag när jag lämnat henne på dagis med det var omöjligt då målare håller på i lägenheten ovanför. Bankar och har sig:-S
Fy vad jag vill flytta till ett hus på landet där man inte har en granne på flera km avstånd som kan störa en:-S
Snart får jag någ ringa hyresvärden och be dom skicka ut en påminnelse till grenen och påminna dom om att dom har grannar som vill sova på nätterna!

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar