söndag 23 januari 2011

Fullt upp= skönt

I dag har vi gjort en hel del.
På förmiddagen var vi ner och mata änderna. Dom blev så mätta att vi fick slänga en del bröd. Hade sparat ihop en del i frysen*hehe*
Sen vidare ner på krutudden och fota lite. Det var så härligt väder med sol och skimrande snö.

Sen hem och ge Embla mat och få henne att sova en stund.
Medans hon sov sov Martin också:-P

Sen fick vi trevligt fika främmande, familjen Helén.
När dom åkt var det dags att sätta igång med bullbaket.
Så nu sitter jag här och skriver medans Martin tappar upp ett bad åt lillsessan. Sen är det hans tur att bada och jag skall duscha, VILL BADA!!!! Men snitten har inte läkt helt än.
Undrar hur lång tid det kan ta.......
Imorgon vet jag inte vad jag och sessan skall hitta på. Skall nog gå ut på en promenad om det är fint väder, vilket jag hoppas på att det är.


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar