måndag 24 januari 2011

Journalen

I dag fick jag hem min journal från den 13/1.
Det var visst vänster äggledare som är borta, trodde det var min högra. Det var den sidan jag trodde jag hade ont i, tänk så fel man kan ha.
Förstår inte hur man lyckas bli läkare? Alla dessa svåra ord som dom skriver och som dom skall komma ihåg. Vi vanliga döda fattar inte ens hälften av vad dom skriver:-/
Suttit och sökt på nätet efter varannat ord som står i journalen. Man blir ju bara mer och mer orolig av vad man får fram:-( Men det är nog i sin ordning i alla fall, annars så lär dom ha sagt något. Det som är huvudsaken är att den högra äggledaren och äggstocken såg fin ut, eller som det står: höger tuba och ovarium med normal storlek, form och utseende:-)

Nej om man skulle palla sig ut nu med lillsessan?
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar