fredag 7 januari 2011

Bilen till verkstaden



Fick lämna bilen i dag på verkstan:-(
När vi var på väg till sjukhuset i morse så började motorlampan att lysa i bilen och den dog sakta men säkert. Den varnade även för låg nivå på kylarvätskan:-(
Det är lite konstigt med tanke på att det inte var länge sedan den var på service.

Jag och Embla fick knata sista biten eftersom jag var tvungen att ta mig till labb och lämna blodprov.
Martin fick igång bilen igen och tog sig hem, och sen vidare till verkstaden.

Nu sitter man här hemma och hoppas på att det är ett litet billigt fel på den och att man får tillbaka bilen idag*håller tummarna*

Martin och Embla byggde en liten snögrotta idag:-)
Embla älskar att åka snöskyffel;-)

Jag är så lyckligt lottad som har Martin i mitt liv och tillsammans så har vi fått världens underbaraste dotter tillsammans

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar