onsdag 26 januari 2011

Fika fika och åter fika:-)

kl 13 ringde min telefon i går och det var dagis som ville att jag skulle komma och hämta Embla!
Hon hade bara sovit 5 min innan hon började hosta. Sen kunde som inte söva henne så dom undrade om jag ville hämta henne för hon var ju " så trött"!
När jag kom så satt hon med dom äldre barnen och lekte så fint.
Men men det var bara att ta hem henne. Hon somnade inte förens kl 15. Så hon hade kunnat varit kvar på dagis men men .....

Igår var vi över till Saga som fyllde 3 år. Det bjöds på en hel del bullar och kakor och en marängswizz.
Lovisa är så duktig på att baka*avis*

I dag har jag och Fanny varit till Hargshamn och fika hos Anna och Johanna.
Mycket trevlig och snacka lite skit och äta gott fikabröd:-P

Nu sitter jag här med en grinig unge som inte vet vad hon vill= sååååå kul:-(

//Jenny

2 kommentarer:

  1. Tack Jenny, vad glad jag blev. Fast bullarna smakade Inge vidare.. Haha

    SvaraRadera
  2. Men jag åt ingen bulle;-)haha

    SvaraRadera