måndag 14 februari 2011

Undersökning

Idag har jag gjort en koloskopi undersökning.
Gick rätt ok. Jag fick en hel del i mig: stesolid, morfin och något muskel avslappnande. Jag var lugn som en "filbunke". I bland gjorde det ont och spände men det gick rätt så fort. Jag fick se hela min tjocktarm, det ni;-) Inte så äcklig som man tror att den skall vara.
Efter undersökningen så fick man höra av Martin att så lugn du är. Kan du inte få hem lite lugnande för du är så snäll och beskedlig, snäll sambo man har!*hahah*
Kände mig lite full och vinglig.

Sen var det en tripp till Ikea och gränby. Handlade lite smått. Mest till Martin för en gångs skull. Sen var det Embla som fick lite kläder. Jag handlade bara smink så som underlagskräm, täckstift och läppglans.

Nej nu skall jag krypa ner i sängen. Sötnosan har börjat att vakna vid 6 tiden nu om mornarna:-(

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar