torsdag 24 februari 2011

Sååå trött

Är så himla trött.
Man är inte van att arbeta och stå på benen hela dagarna, det märks!
Har så ont i midjan,skinkan och ända ner i knät. Känns som om det är en nerv som ligger i kläm:-S
Men det kanske beror på att jag har fel skor?
Det visar sig väl.
En tidig morgon kvar sen får jag sova lite längre på lördag. Men inte för länge, har lite att hinna med innan tjejkvällen.

I går var jag nära att kasta in handduken redan kl 21,00 och gå och lägga mig, men jag höll ut till säkert 21,30;-)
Hinner/orkar inte göra ett skit när jag kommer hem efter en lång arbetsdag. Lägenheten ser ut som ett kaos! Måste ta tag idet, någon dag:-/

I kväll skall jag över till Maggan med Lovisa på homeparty. Får se vad det är för något. Säkert så kan man hitta något att spendera lite pengar på;-)

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar