torsdag 10 februari 2011

4 veckor sedan

I dag är det fyra veckor sedan jag opererade bort vänster äggledare.
Nu väntar jag på att tant röd skall dyka upp, det tar ca 4-6 veckor sa dom.
Men den borde komma nästa vecka, för då är det två veckor sedan jag hade äl. Jag hade så ont i magen, mensvärk + värre så då testade jag och då visade det på ägglossning.
Jag hoppas jag slipper smärtan varje månad. Jag har aldrig känt av det innan, men har lästa att efter op så kan man känna av det mer.
Men jag hoppas jag slipper den smärtan, jag var nära att åka in till ackis för att få det kollat.

Idag har jag stor städat= dammat, damsugit, torkat golven och skakat mattorna som nu hänger ute för vädring. Och allt detta tog bara lite över 1h=) Snacka om att jag var snabb i dag, OBS resultat blev skinande;-)


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar