söndag 13 februari 2011

Fest

Igår var vi på 80 tals fest hos Fanny. Det var mycket trevligt med god mat och dryck. Tyvärr kunde jag inte äta av allt eftersom jag har undersökning på måndag. Men drack det gjorde jag:-)
Embla sov hos kusinerna Saga och Alva. Det hade gått bra för henne där. Det var väl lite "strul" när dom skulle gå och sova då Embla fick sova med Saga i hennes rum. Dom låg och viskade till varandra. Men när Saga fick gå ut från rummet en stund så somnade Embla rätt omgående.
Embla fick sova över där för vi ville inte ta ut henne i kylan när vi kom hem i natt. Det var rätt så kallt ute då:-(
Martin fick lov att hämta henne i morse då jag inte kommer att lämna lägenheten i dag om det inte brinner;-)
Jag förbereder mig för undersökningen i morgon vilket innebär att jag tar laxerande medel som tömmer tarmarna.
Har gått ner 1 kg på 2h. Det ni;-) Men misstänker att det kilot kommer tillbaka imorgon på stuts när jag vräker i mig fast föda;-)

Nyss hade Embla på sig fleece stället när hon sprang här inne och nu helt plötsligt sitter hon här med bara blöjan på sig:-)
Sötnosan

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar