måndag 21 februari 2011

Introduktion

I morgon börjar jag på introduktion på mitt gamla timvikarie jobb kl 7-16.
Sen på onsdag blir det 7,30-12,30 och nästa torsdag blir det en kväll.
Skall bli kul att börja jobba igen. Har även sommaren planerad där redan:-)
Lilla Embla skall få gå från 6,45-16,30 lååång dag i morgon på dagis:-/ Inget jag vill att hon skall behöva göra för jämnan. Jag vill också ha lite tid med mitt barn:-S
Jag kan inte förstå hur föräldrar som jobbar heltid och har minst 1 h restid, jag skulle sakna mitt barn så enormt mycket. Och jag skulle få jätte dåligt samvete att dagis fröknarna spenderar mer tid med mitt barn än vad jag själv gör!
Men än är vi inte där, jag kanske ändrar uppfattning när/om jag får ett heltidsjobb.


//Jenny

1 kommentar:

  1. Det kommer gå bra både för dig och Embla imorgon.. Dagen kommer att flyga förbi.. =) Lycka till! kramar..

    SvaraRadera