lördag 26 februari 2011

I dag är det tjejkväll

I dag skall jag ha lite tjejkväll här hemma. Jag hoppas jag orkar hålla mig vaken ett tag i kväll/natt.
I går så slocknade jag på soffan kl 21,30 typ.
Och i morse var det en lite sessa som vaknade kl 6.
Så man är lite lagom trött måste jag erkänna.

I dag har vi inte så mycket vi måste hinna med innan kvällen.
Det skall bara handlas och baka paj,
Som tur var handlade vi på systemet i går och städade efter det att jag slutat jobba. det kallar jag energi;-)

Jag har jobbat nu i fyra dagar och fått ihop 30,5h:-)
Det känns i kroppen att man har gjort något. Har haft så ont i vad jag tror är ischiasnerven varenda eftermiddag och kväll. Men det kanske försvinner desto mer man jobbar och vänjer kroppen att röra på sig*hehe*

Nej nu skall här fixas och donas. Hoppasj ga slipper åka med till affären:-S

//Jenny

Proactiv Clear Skin Program - Deluxe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar