söndag 6 mars 2011

Suck

Idag hände det jag har fruktat.
Kommer hem från affären och ser att det är blött i Emblas vagn som står ute på inglasningen.
Luktar och känner då att det är katt piss!!!!!!!!!!
Och gissa vem som sitter där och vill in?? JO men kära lilla katt Lucifer!
FAN vad arg och förbannad jag blev:-[
Det var droppen som fick bägaren att rinna över.
Nu skall han bort. Skall försöka hitta ett hem åt honom annars så får han nog vandra vidare, men det är sista utvägen.
Jag vill inte avliva honom men efter snart 1 år av att han har kissat på mattor, i sängar, på skötbord och nu i vagnen så har jag fått nog. Martin har fått nog för länge sedan. Men jag har inte velat ta detta beslut. Jag har så svårt att göra mig av med djur:-(
Men antingen så är det något fel på honom eller så trivs han inte här.
Jag är rädd för att om jag hittar ett nytt hem åt honom så kanske han får bo där ett tag och sedan ledsnar dom och tar bort honom pga att han kissar.
Då kan jag lika gärna ta bort honom nu, men det vill jag helst inte.
Uch hatar att ta detta beslut, men här kan han inte bo längre*snyft*
Jag skall ringa vet i morgon och höra vad det kan vara för fel.


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar