fredag 25 mars 2011

Dumma dig!

Dumma dig fick jag höra igår av min underbara dotter.
Hon hade tagit pappas bok och jag sa till henne att den dära får du inte ha, lägg tillbaka den.
- Dumma dig!
Fick man till svars=S
Ja, ja jag säger då det. Dom lär sig en hel del på dagis;)
Men hon har även börjat säga förlåt när hon knockar någon av oss=)
Så det är ju bra=)

Idag blir vi hemma från jobb och dagis=/
Embla vaknade inatt och hostade och hostade och fick upp en del slem.
Hon fick lite nosklapin och det blev bättre, så vi kunde sova ett par timmar till.
När jag höll på att klä på henne till dagis så började det igen=(
Så vi fick vackert vara hemma idag=/
Vill inte skicka henne till dagis där hon säkerligen kommer att spy upp mer slem efter lite ansträngning.
Det känns så där att vara hemma från jobbet, men det är inget annat att göra då Martin redan var i Uppsala när jag ringde=(


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar