tisdag 1 mars 2011

Diagnos

Idag fick jag min diagnos på vad jag har för fel på magen.
INGET!
Dom hittar inget fel på mina prover eller undersökningar.
Så läkaren skrev att jag har IBS. Och det går inte att bota:-( Det är inte farligt bara jobbigt.
Hon skrev även att jag skall kontakta min husläkare för hjälp med mediciner som underlättar min vardag.
Jaha, det var det jag visste. Jag kommer att få leva med detta i resten av mitt liv:-/
Jag kommer aldrig att kunna bli spontan, åka iväg på längre bil/buss resor.
FAN vad jag hatar denna "diagnos"!!!!!!!!
Jag vill kunna leva mitt liv fullt ut.
Jag får väl börja pröva mig fram till vilken tabl jag kan ta som inte får mig att må piss.


//Jenny

2 kommentarer:

  1. IBS är en slaskdiagnos.. Nåt de sätter när de inte kan komma på nåt annat. =/ Har samma diagnos. Blev dock mycket bättre när jag slutade äta soja.

    SvaraRadera
  2. Det var inge roligt!!! Hoppas att du hittar något som funkar. Kram

    SvaraRadera