onsdag 30 mars 2011

Redan en massa jobb

Idag fick jag mer jobb i april. Har nu 71h inbokat och det är bara till den 15:e =)
Så nu är det bara att hoppas på att jag och Embla slipper Martins förkylning/influensa och håller oss friska.

I morgon fyller man år då=/ Uch ett år närmre trettio*panik*
Jag har världens trettioårskris redan och har haft i några år.
Känns inte som om jag är där i livet som jag har trott/hoppats på.
Jag vill ha:
* Hus
* Körkort
* Äkta make
* Fast jobb
* Häst
* Utbildning
Innan jag fyller trettio.

Hum undra ja om jag klarar av att skaffa allt det där.
Körkortet skall tas innan jag fyller år nästa gång, hus kan jag inte skaffa förens jag får ett fast jobb och det lär jag inte få förens jag är utbildad. Håller tummarna på att jag kommer in på utbildningen.
Häst har jag inte råd med förens jag har ett jobb.
Och en äkta make lär nog jag aldrig få, eller jo kanske men inte innan jag fyller trettio. Jag vill ju vara ung och vacker när jag gifter mig, fast det är ju lite för sent nu ändå. Jag får satts på att jag får mig en äkta make innan jag fyller 100* håller tummarna* (Någon gång skall han väl ledsna på mitt tjat*ler*)


Nu skall Embla bada och jag dusch så man är fina i morgon=)

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar