torsdag 31 mars 2011

Ett år äldre

Ja ha. Då har man blivit ett år äldre i dag=/ Ett år närmre tretti.

Jag blev väckt i morse med frukost på sängen och världens största grattis kort=)
Dom är för gulliga och underbara, min sambo och min dotter
Jag fick lotter varav en var vinst på=) Så lite tur har jag haft idag.

Min mor, lillesyrra och lillebror kom på fika idag. Dom hade med sig en stubbe(tårta) för jag har sagt att jag inte skulle bjuda på tårta för jag skulle inte hinna med det.
Har ju bakat lite i veckan och det fick räcka att bjuda på=)

Svärfar var också hit och grattade mig, så även John och Lovisa med barn=)

Så trevligt att få fika och prata lite skit;-)

Embla har ätit så mycket sötsaker ( bulle, tårta, kaka) att vi trodde hon skulle få världens sockerkick eller spy:-/
Men hon klarade sig utan biverkningar;)

Nu skall jag ta det lugnt och glo lite på tv.

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar