söndag 13 mars 2011

Åktur

Oj vad trött jag var i morse kl 06,20 när jag hörde:
-Mamma!, Mamma!, Maaaammmaaaaaaaa!
Tog upp dotran och satte henne i soffan framför tecknat och la mig på madrassen i vardagsrummet och slumrade lite.
Gud vad jag vill ha en ordentlig sovmorgon=(

Vi bestämde att vi skulle åka till min far i dag och hälsa på. Och som vanligt bjuds det på jätte bullar=)
Vilket alla säkert tycker om, men jag tycker dom är lite väl stora för mig=/ Embla fick i sig en hel själv hon*hahah* Förstår inte hur hon lyckades.

Jag passade på att köra hela vägen. Börjar bli mer och mer bekväm bakom ratten nu och bli inte lika nervös när jag måste stanna vid stopp tecken.
Måste ta och boka en lektion och börja läsa teorin nu så jag kan ta det förbaskade körkortet innan nästa vinter.


Nu väntar jag och Embla på att middagen skall bli färdig. Martin gör renskavs gryta med ris, det var ett tag sedan man åt typ skoltiden.

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar