måndag 30 augusti 2010

Lördags party

Äntligen har jag tid och ork att uppdatera;-)
I lördags så var jag och Fanny ut och partade på Bowlan.
Började förfesta här och sen gick vi vidare till Bowlan.Kommer dit vid 22,30 tiden och inser att vi(jag) är bland dom äldsta där*hihi*
Men det kommer äldre personer ju senare det blev.I lördags gästade Dogge Doggelito där. Han från reklamen: Cykel på köpet*ler*
Men måste säga det att han hade inte mycket skam i kroppen. Blir man så när man blir "känd"?
Jag sa till honom när vi gick att han var väldigt oförskämd!
Han gav oanständiga förslag till Fanny.Jag tycker att är man "känd" så skall man väll bete sig?!
Men inte han inte. Dogge i baren.


Party pinglan Fanny=)Och jag;)

Hade så himla kul. Och vi bestämde att vi skall göra om det igen, snart. Får vi som vi vill går vi ut 1 gång i månaden;-) Undrar vad karlarna säger då?*hihi*
Hade en super kväll förutom oförskämdheten.


//Jenny

1 kommentar:

  1. det vart ju bra bilder det där ;) hihi

    det tycker jag att vi borde få, dem åker ju på en massa annat ;)

    // kram Fanny

    SvaraRadera