torsdag 19 augusti 2010

Varför kan inte

människor hålla det man lovar och göra det man lovat?!
Varför lova om man inte kan hålla det?
Blir så besviken och ledsen varje gång det händer.


Idag måste jag ringa och boka tid hos naprapaten. Har haft ont i nacken och huvudet i över en vecka nu. Känns som om något sitter i kläm:-(
Men till problemet. Måste hitta en barnvakt också. Tror inte Embla sitter fint i vagnen så länge som det tar att bli mörbultad:-(
Lika bra att boka en tid i nästa vecka så jag har lite tid på mig att hitta någon vänlig själ som vill passa min lilla plutta.


//Jenny

2 kommentarer:

  1. hej gumman.
    trist de där med att folk inte kan hålla det som lovats.

    det där med barnvakt, jag är det mer än gärna. Kan ta syskonvagnen med mig och gå till en lekpark med tjejerna medan du är där :) bara säga när.

    // Fanny

    SvaraRadera
  2. Min mormor kunde passa henne.
    Men tusen tack ändå.
    Inte lätt att hitta barnvakter;-)

    SvaraRadera