torsdag 2 september 2010

Höst:-(

Uch. Nu är det höst känns det som. Inget jag har gått och längtat efter direkt. Men hur mycket man än hoppas på att får sol och värme året runt så kommer det nog aldrig att bli så. Om man inte tar sitt pick och pack och flyttar till andra sidan jordklotet. Men det är jag för ung för än, när vi blir äldre så skall vi lämna kalla Sverige och bosätta oss där det är varmt även på vintern.

Martin har varit sjuk hela veckan. Han pallrade sig iväg till jobbet i dag. Men när han ringde önskade han att han lyssnat på mig och stannat hemma i dag också. Men men är huvudet dumt får kroppen lida;-)
Jag får ta och pyssla om honom lite när han kommer hem.

I går var vi till Emblas farfar och hälsa på en sväng. Han har fått sina köks luckor målade. det blev så fint så:-)


Idag var vi en sväng till Öppna förskolan med Fanny och barn. Så kul så. Kul att få komma ut och träffa lite folk. Blir inte av att man går dit själv.
Embla tycker det är kul att strosa runt. Hon bryr sig inte så mycket om mig när vi är där.
Det borde resultera i att det kommer att gå bra på inskolningen på dagis, vilket det snart är dags för:-S

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar