fredag 27 augusti 2010

En höst dag

Idag hade jag tänkt att jag skulle gå och väga min lilla prinsessa, men tji fick jag då BVC hade stängt idag:-/ Dom hade någon utbildning eller vad det nu stod på lappen.
Så jag gick ner en sväng på stan. Var in på en barnklädes affär och köpte ett par fingervantar åt min lilla sötnos. Med hösten på ingående så vill man inte stå där en dag utan vantar till tösen.
Sen gick jag även in på Rudolf Anderssons och köpte mig en DKNY klocka:-)
Det blev en vit urtavla och transparent armband. Såååå snygg;-)
Den kommer jag att ha imorgon.
Det är tur att jag inte går ut så ofta, sa Martin igår. Det skulle bli fruktansvärt dyrt.
Jag har köpt ny jacka och klocka för i morgon kväll när det bli utgång för mig och Fanny:-)
Skall bli så skönt att få bara vara och inte tänka på någon annan än sig själv;-)
Men jag kommer tänka på min älsklingar en del i alla fall;-)

Uppdaterar ev på söndag, beror på hur jag mår*hihi*


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar