söndag 24 april 2011

Utflykt


Vitsippa med Tamron 90



Gullvivorna har slagit ut

Idag har vi varit aktiva hela dagen.
På förmiddagen gick Martin och Embla över till John och Lovisa och var där ute. Jag kom efter en stund jag med=)
Sen bestämde vi oss för att göra en utflykt till fagerön för att kika på bokskogen.
Men innan dess så var Jennifer här och sa hejdå innan hon åkte tillbaka till Tyskland. Saknar henne så enormt mycket. Hela vårat " gäng " från ungdomen saknar jag. Allt kul vi gjorde tillsammans mm. Men våra liva har förändrats:-/
Tillbaka till utflykten.
Vi fick låna John och Lovisas bärryggsäck så Embla kunde sitta på Martins rygg och tur var väl det.

Embla hade inte orkat gå den biten och vi hade inte orkat bära henne i famnen så långt.
Så härligt väder och natur. Men vi kom inte längre än till Kolarkojan. Där stannade vi för att fika och sen så kom vi inte mycket längre. Vi fotade och strosade runt där i stället.

Taggtråd taget med Tamron 90

Väl hemma igen så grillade vi lite fläskfilè och halloumi med klyftpotatis till. Super gott vart det!
Nu sitter jag ute medans jag skriver detta inlägg. Vore synd att gå in;)

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar