måndag 18 april 2011

Körlektioner bokade

Idag fick jag äntligen tummen ur och ringde Connys trafikskola och skaffade mig ett användarnamn och lösenord så nu kan jag boka körlektioner=)
Så jag har nu bokat tre stycken=)
Först den 6/5 och sen den 26/5 och 27/5. Så ni som är rädda om era liv håller er inne mellan 9,50-10,50*hihihi*

Idag på eftermiddagen kom Fanny och barn på fika. Vi satt ute hela tiden och solade medans barnen lekte ute i sandlådan.
Det var lite kyligare ute idag än vad det var igår. Det blåste mer kalla vindar idag tycket jag.

Imorgon efter att jag lämnat Embla på dagis så är det dags för gymmet. Det var några veckor sedan sist=/
Skall bli härligt att röra lite extra på sig*heheh*

Sen kl 16 så börjar jag jobba.

Nu skall jag njuta lite av dagen som är kvar=)

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar