söndag 10 april 2011

Äntligen söndag

I morgon är jag ledig efter en tuff arbetsvecka.
Jag har bara varit ledig 1 dag denna vecka och det var i onsdags.
Helgen har varit tuff med delad tur, dvs 5 h på förmiddagen sen hem i 3,5 h och sen tillbaka för att jobba 5h till*phu*
Och sen i dag avslutade jag veckan med en 7-16.
Vi hade tur att mor min kunde passa Embla så jag kunde jobba i lördags och Martin kunde åka till Kungsberget med sin mor.

I morgon får vi fika främmande av Fanny med barn. Det var ett tag sedan man träffade dom. Vi har en förmåga att jobba om varandra.
Och när man har jobbat en hel dag så vill man bara varva ner så man orkar med nästa.
Veckan som kommer jobbar jag tisdag,onsdag och fredag. Torsdag kan jag inte jobba eftersom dagis har stängt pga planeringsdag eller liknande.

Skall glo lite på tv innan jag sussar.

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar