onsdag 6 april 2011

Regn och rusk och utvecklingssamtal

I går fick Embla ett par nya skor, eller rättare sagt stövlar. Som vanligt är vi ute i sista minuten när det gäller kläder till dotra. Jag hinner liksom inte inhandla kläder åt henne. Som nu börjar bli varmare så overallen är lite väl varm, vissa dagar. Måste hitta någon annan smart lösning.
Men nu slipper hon vinterskorna i alla fall, men hon får nog ha raggisar i stövlarna ett tag till=)
Idag har vi varit till dagis och haft utvecklingssamtal. Embla är så duktig så. Hon verkar trivas jätte bra på dagis, det var skönt att höra. Inte för att jag trodde något annat men det är ändå skönt att höra.

I lördags lämnade vi Lucifer till lillebror. Jag vill inte behöva avliva han. Men det verkade inte fungera så himla bra. Han gick inne och pep så lillebror släppte ut honom=/ Det resulterade i att han var ute i 13h innan han till slut kom hem till oss. Vi får se hur vi löser detta men snart så vet jag inte vad jag skall göra. Han har redan kissat på inglasningen igen*grr*

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar