torsdag 14 april 2011

Härlig dag

Idag har vi varit ute en del.
På förmiddagen så var vi ner på stan och förbi apoteket och spelaffären för att förnya lottot.
Martin fick gå in på apoteket för han skulle hämta ut hostmedicin så vi får sova inatt.
Och oj vilken tid det tog! Dom hade ett nytt datasystem som inte fungerade som det skulle.
Jag vet att dom fick det förra veckan och har man inte under 1 veckas tid lyckats få ordning på det?!
Jag och Embla han in på Bohlins, coop konsum och ica innan vi gick till hemköp. Och vi hann till och med hem innan Martin kom.
Helt otroligt!
Sen var det dags för Embla att sova men det gick inte eftersom hon somnade när vi var på hemköp och hann sova i 15 min.
Så vi gick ut i stället i det fina vädret=)
Embla lekte utanför medans jag satt i solen och njöt=)
Nu har dom ätit middag och jag är super sugen på allt idag=(
Men nu är det inte långt kvar till min mål vikt=)

Imorgon är det dags att jobba igen. 7,30-12,30 sen är jag ledig i helgen. På lördag drar vi till Uppsala och handlar presenter till lillsessan OM vi har fått tillbaka bilen som står på däckverkstaden.


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar