onsdag 13 februari 2013

UA, läkarbesök, vagn och naket

Sådär då var lägenheten besiktigad utan anmärkning =)
Martin och  jag tapetserad lite i helgen ;)
Nu är det vara att vänta som återstår. Fatta att det är ca 3 månader kvar!

Idag var jag till läkaren för att kolla upp och ta bort lite födelsemärken. Trodde bara att jag skulle visa dom i dag och kanske ta bort dom sen. Men alla som jag villa ta bort skall jag få ta bort! Egentligen är det EN som bör tas bort och resten är bara för mig. Men alla skall bort :D
Kommer göra det om en månad. Får se hur många som hinns tas bort på 1 h, om det är någon kvar så blir det efter sommaren. Vill ju kunna sola lite ;)

I morgon får min ozone vagn åka tillbaka till emmaljunga pga alla fel =( Suffleten är lös, däcket knarrar, chassit knakar och bromsen skallrar. Kommer att sakna min skönhet. Får använda den gamla trostjänaren ett tag. Hoppas min fina vagn är klar inom 2 veckor :S

Min kära mormor och hennes man kom på fika idag. Dom märkte att jag gått ner i vikt * yjej*
Kul när folk märker det. Jag har bara 2 kg kvar till mitt mål * hihi* Och det skall jag nå innan sommaren och innan bikinin kommer på ;) För i sommar blir det mycket "naket" ( bikini topp och shorts ;)) på landet.

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar