torsdag 28 februari 2013

Besvikelse, saknad

Igår åkte jag och Vincent till Uppsala för att hämta hem vagnen som varit på lagning. Kommer dit och upptäcker att någon kletat något på suffletten=/ Bromsen är inte heller fixat för affären skrev inte upp det! Däcket knarrar än, enligt affären så är det ju inte öronbedövande! MEN HALLÅ!!!! Jag vill inte ha ett knarrande däck!
Dom skulle skicka en ny sufflett som kommer om ca 3 veckor, samma sak med bromsen. Nästa gång jag åker in så skall jag KRÄVA ersättning. Jag har åkt 28 mil i "onödan"! Blir så less och bemötandet var inte det roligaste heller. Kände att dom tycket jag var skit jobbig, men dom har inte sett mig skit jobbig ÄN!
Får jag ingen ersättning så då j*vlar skall dom få se ;)

Annars så gick det bra i Uppsala. Hittade mig ett par skor( kors i taket! ) inte ofta det händer, fråga Martin ;) Går alltid i sko affärer och provar och provar men kommer väldigt sällan därifrån med ett par skor. 1 gång av 10 kanske ;)
Har konstiga fötter eller så är det bara jag som inte vill vara "fin och lida pin" ;)

Idag kommer en och kikar på lägenheten. Så den blev städad igår med har en liten virvelvind här hemma som stökat ner igen :/
Men men det får dom allt ta.
Sen blir det ett möte på banken och lägga upp lån mm mm.

Embla har det super hos farmor. Åkt skidor, gungat mm mm. Hon trivs som fisken i vattnet och har knappt tid att prata med oss på kvällarna ;/
Saknar henne så otroligt mycket, men snart är hon hemma igen där hon hör hemma  <3 p="">
//Jenny 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar