måndag 25 februari 2013

ett litet break

I morgon åker vår lilla prinsessa till sin farmor och kommer att spendera några dagar där.
Kommer att bli väldigt tomt och tyst här hemma. Men samtidigt så blir det lite skönt. Har varit en jobbig period nu på 3 veckor. Nattningen går åt skogen lika så nätterna. Hon har väldiga problem att komma till ro på kvällen och hittar på diverse ursäkter så som filten ligger fel, du har inte pussat och kramat mig (fast vi har gjort det otaliga gånger) mm mm. Sen vaknar hon även mellan 3-4 ggr/ natt och grina för filten ligger fel, kudden är fel mm. Efter 3 veckor med urdåligt med sömn så är jag en trött och lätt retlig mamma. Även pappa är trött och grinig ;) Så denna "ledighet" är välkommen.
Denna vecka kommer jag att sova, om Vincent slutar hosta hela nätterna.

På onsdag blir det en tripp till Uppsala för mig och Vincent. Vincents vagn har kommit tillbaka lagad och fixad, hoppas jag. Sen skall jag även passa på att kika på skor också och hoppas på att en pöjk i hushållet inte suckar och stånkar när jag prövar skor ;) Brukar pröva väldigt många skor, men kommer oftast hem utan:/ Har bra konstiga fötter ja=/
På torsdag blir det ett besök på banken. Fixa och dona lite med huslånet mm.


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar