lördag 9 februari 2013

Såååå trött!

För en vecka sedan åkte Embla på krupp och det var då allt började!
Vaknade mitt i natten av att hon hostade och lät igen täppt i halsen. Men eftersom vi varit med om det innan så var vi inte lika skräck slagna denna gång. Vi tog upp henne, gav henne mollipect och det hjälpte.
Hon fick sova hos mig i sängen.
Inte mycket sömn den natten inte. Och så har det fortsatt :/ Embla har nog kommit in i ännu en trotts fas för hon är inte ett dugg rolig att umgås med, grinar och gallskriker så fort man säger NEJ och är uppkäftig som en tonåring!!* gha*
Det är inge roligt att lägga henne för kvällen för hon kommer på 100 saker som man måste göra innan hon kan komma till ro 1,5h senare och hon skriker( ja vi vuxna tappar också tålamodet och förståndet ibland :( ) väcker lille Vincent ett antal gånger.
Jag är så himla slut i kroppen att jag bara vill fly känns det som. Jag hoppas hennes trotts försvinner med förkylningen och att min lilla underbara tös kommer tillbaka  <3 nbsp="" p="">Nu får Vincent sova med oss igen för att få sova ostört, han har också blitt lite förkyld =/

Jag vet inte om jag bara är ap trött eller om jag börjar bli förkyld jag med =/


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar