torsdag 14 februari 2013

Nackdelen med att gå ner i vikt

är att alla kläder blir förstora! Till och med "smal" jeansen är förstora :/
Kul men om jag skulle rensa bort allt som är för stort så skulle nog min garderob eka*hehe*
Vill inte direkt köpa nya kläder än eftersom jag har ca 2 kg kvar och vill att kläderna skall sitta som gjorda för mig;)
I dag fick jag rensa ur mer än hälften av alla mina jeans.
Martins kommentar var: - är det inte bra att ha dom kvar?
-Varför då? Jag skall inte "växa" i dom igen.
- Men det gjorde du ju sist ju!
- Men hallå älskling, det var ju för att jag blev gravid! Klart man går upp när man är gravid!!* hehe*

Men nu är det slut på det! Denna vikt skall behållas ett bra tag framåt.

Imorgon blir det en tripp till Dalarna och hälsa på. Skall bli kul att äntligen komma iväg. Har ju fått avbokat två gånger tidigare pga av sjukdomar. Men nu är vi friska och svärmor med.


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar