fredag 30 mars 2012

Uch för att bli ett år äldre

Imorgon är det ännu ett år närmre 30=(
Och jag har redan haft 30-års kris i några år, hur skall det bli när jag fyller 30?
Alla säger ja men det är ju några år kvar. JA OCH! Snart är jag ju där=(
Men för det så gillar jag att fylla år, kan bero på att jag älskar att bli bortskämd *hehe* Vem gör inte det!?


Imorgon skall vi till Österby och försöka fynda lite på deras second hand. Både Embla och lillebror behöver lite kläder;)
Gillar verkligen att shoppa på second hand. Man hittar massor och inte blir det så dyrt heller, det gillar Martin;)
Sen blir det hem och bjuda på lite tårta och kaffe=)

Min lillebror kommer på kvällen och äter middag med oss, det händer tyvär allt för sällan:/
Men det får vi ändra på;)

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar