måndag 19 mars 2012

Tröttare än tröttast

Idag har det varit en lååång dag. Jag har haft lust att göra saker stundvis, men sen en sekund senare så vill jaga bara sova=S
Fattar inte att man kan vara så här trött och uttråkad:/

Varit ut med Embla en stund på em och lekte i snön.
JA snö!
Fattar inte hur moder natur tänkte egentligen?!
Det skulle ju vara VÅR nu!
Men tur att det är plus grader så skiten försvinner fortare än fortast.

Igår tvättade vi bilen i tvätthallen på macken, och oj vad den glänser fint nu;)
Sen på em fick vi besök av Johan och Anna. Så trevligt att få besök och sitta och snacka bort en stund;)

Ringde barnenshus i dag ang lillebrors vagn. Och den har kommit=)
Skall in i helgen och hämta hem skönheten;)
Nu är det bara lite lite till kvar att förbereda:
* Packa bb väskan
* Sätta ihop spjälsängen
* Ta fram babyskyddet och sätta in det i bilen
* Packa en väska åt Embla som skall vara hos mormor och moster medans lillebror kommer till världen.

Sen är nog allt klart!

I morgon skall jag till Bm igen för en liten koll. Alltid lika roligt att höra om magen har växt och höra hjärtat slå=)
Sen på onsdag har jag ett inte allt för roligt besök inbokat:
- Tandläkaren!!
Uch och fy men hålet måste ju lagas:S
Har aldrig tyckt att det har varit speciellt kul att gå till tandläkaren. Det är ju som när man går till läkaren. Alltid är det något som är fel eller gör ont=(
Men det är ett ont måste.

Nej nu skall jag vila mina utarbetade händer innan dom går in i väggen efter detta inlägg;)

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar