lördag 24 mars 2012

Så gått som klart

Idag åkte spjälsängen upp. Har till och med hunnit bädda den och bäddat i vagnen;)
Babyskyddet är inne, bb väskan är så gott som klar, det som går att packa är packat.
Känns skönt att vara klar med det. Nu är det bara att ta det lugnt och det behöver jag efter en heldag/kväll i Uppsala igår.

Jag och Embla åkte in till Uppsala så vi var inne till kl 13.
Vi gick på Gränby till kl 16 då Martin dök upp. Jag var helt slut i kroppen redan vid 14,30=/
Men vi hann med i stort sett allt innan han kom. När han kom så gick vi till 3 butiken och skaffade oss var sin iphone 4S. Martin fick sin svarta igår och jag kommer att få vänta på min vita i någon vecka:/ Men men vad gör det jag kommer att få en ny, vit och finare mobil som är lite snabbare än min och har bättre kamera än min gamla iphone 3gs.




Efter det så åkte vi och hämtade ut pärlan, vagnen;) Så snygg den var
Sen blev det en tripp till IKEA. Passade på att äta lite middag där, eller ja Martin och Embla. Jag fick mat från Max när vi begav oss hemåt.
Vi har hemma igen runt 20,30!!!!!!!!
Helt otroligt.

Snart skall vi bege oss till Hargshamn och grilla lite med några goa vänner:)

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar