söndag 4 mars 2012

Full fart hela helgen

I helgen har vi haft fullt upp.
Igår var vi en sväng till min far och hälsade på. Han bjöd på "sina"( Österby hembageris) bullar som är oversize. Nätt och jämt att Martin får i sig en;)*hehe*
Idag åkte vi till min mormor och fikade lite. Vi skulle ändå till Gimo och hämta en sängmobil till lillebror så då kan man lika gärna passa på att uträtta lite. Till Gimo åker man inte i "onödan";)

I natt fick min tokiga sambo för sig att sova i tältet som han hade ställt upp på inglasningen:/
Han gick ut och la sig, men kom in på morgonkvisten och la sig i sängen i stället. Han hade inte frusit, men han sov inge vidare på madrassen skyllde han på;)

Nu väntar jag på att han skall komma på vad vi skall äta i veckan så man kan åka och handla. Jag är trött på att hitta på mat så jag har fått idé torka.

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar