lördag 4 februari 2012

80 dagar kvar

Nu är det ca 80 dagar kvar tills lillebror beräknas titta ut=)
Nu börjar det bli kämpigt.
Kan inte sitta i samma position i soffan längre stunder för antingen så värker ryggen eller så får jag ingen luft=/ Går jag så gör det förbaskat ont i fogarna. Vad skall jag göra då? Ligga i sängen?! Nä för det är inte heller så bekvämt längre=/ Men det är bara att stå ut och njuta av den lille lever runt i magen och tjockar på sig
Jag funderar på om det börjar bli dags att tvätta upp kläderna och ta fram sängen men Martin tycker det är på tok förtidigt;) Kanske det är, men det skulle kännas skönt att vara klar. Dock har jag lite till kläder som skall köpas in*hehe* Kommer nog att ha en hel del plagg sen som inte har hunnits använda för lillen har växt ur dom;) Men så är det, och så skall det vara*hihi*

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar