fredag 24 februari 2012

Ljusparty, ledig och häst

Nu på kvällen var jag iväg på ett ljustparty hos Fanny. Hade inte tänkt att köpa något, men det blev lite ljus och läppglans;)
Fick hem några prover som står på v-rums bordet och oj vad det doftar gott=)
Längtar tills jag får hem dom andra ljusen som heter: Förbjuden frukt;)

Tidigare idag har jag tvättat och tvättat. Har börjat tvätta upp lillebrors kläder nu. Börjar känna mig stressad fast det är 60 dagar kvar till bf. Men jag vill ha allt gjort så jag kan sätta mig ner och njuta av min"ledighet" som börjar idag. Synd bara att tiden går så sakta när man är ledig och tung:/ Men snart är nog lillebror här, vi alla längtar efter honom

Imorgon blir det ett besök till Gimo ridklubb för lite ridning och klappning. Embla har ju tjatat om att hon vill ha en häst och hjälm, så i morgon skall jag så det första fröet till mer hästintresse;)

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar