tisdag 31 januari 2012

Läkartid och ams

Helt otroligt att man skall behöva vänta i över två veckor på en läkartid! När det är relativt bråttom att få träffa en läkare
Det skulle jag få göra men jag ringde runt och tjatade om en tid så nu behöver jag "bara" vänta en vecka.

I går fick jag en lapp från arbetsförmedlingen där det stod att innan den 3/2 ( på fredag) så skall jag ha varit på arbetsförmedlingen och skapat en ny handlingsplan. Snacka om snabba bud. Jag har två dagar att ta mig dit.
I går fick jag lappen, idag har dom stängt och på onsdag jobbar jag. Så antingen på torsdag eller fredag få man släpa sig dit. Helt meningslöst eftersom jag inte skall jobba så länge till men men lika bra att göra det så man inte förlorar sin SGI.
Jag är glad att jag har mitt körkort nu så jag kan ta mig dit;)
Men ack så drygt.

Haha idag är jag på klago humör;) Kan bero på att jag har så ont i mina fogar att jag bara vill ligga i sängen.

På torsdag säljer jag/sambon våran babytravel amsterdam. Så snygg men vi kan inte ha tre vagnar:/ Embla har sin och lillebror får en ny. Blir kanske att man byter ut Emblas mot en sulky i framtiden men än så länge har hon den på dagis och sover i.

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar