onsdag 15 februari 2012

Sjukgymnast och kisse katt

Vaknade i natt med ont i halsen och rösten var som bortblåst=/
När jag väckte Embla i morse såg hon väldigt fundersamt på mig och undrade varför jag hade skrikit* haha* Nu är rösten bättre, men jag låter som en man*hehe*

Idag vart det ett besök hos sjukgymnasten. Fick inte direkt någon hjälp alls, men pengar skall dom ha dom *@&%!?. Jaja någon måste ju betala deras löner=/

När jag kom till sjukhuset( sen som alltid) fick jag försöka dribbla bort en liten kisse katt som också ville in till sjukhuset. Den såg precis ut som min Tarzzan.
Det var inte lätt att försöka få den att inte gå in på sjukhuset. Den satt vid dörren och väntade, det är sådana dörrar som öppnar om man kommer och går. Hur får man bort en katt som sitter så till att sträcker jag mig fram så öppnas dörren och ger kissen fri tillgång till hela sjukhuset???
Jo man låter den gå in i "slussen" och sen lockar man på den och tar upp den och slänger ut den och hoppas på att dörrarna stänger fort.
Sagt och gjort, men den snälla personen efteråt släppte in kisse katten igen*suck* Jaja jag gjorde mitt bästa för dom stakarna som är pälsdjursallergiker=) Kissen blev ju glad och fick komma in i värmen och slicka bort sina snöbollar den hade kring benen och på mage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar