tisdag 3 maj 2011

Ses i sängen=/

Fick ett samtal från jobbet i dag och dom undrade om jag kunde byta arbetspass imorogon från 7,30-16 till 7,30-12,30 och sen 16,15-21,15. Ja sa jag och sen kom jag på att jag kommer inte att få träffa min sambo förens han ligger i sängen och skall sova=/ Hade inte gjort så mycket i vanliga fall men i morgon fyller han ju år!
Han blev lite besviken när jag sa det, men det ger ju lite mer klirr i kassan.
Jag känner att jag måste jobba allt jag får eftersom jag inte vill "leva" på någon annan, jag har ett mindre betalt jobb än min sambo och han är borta 12h om dagen 5 dagar/ vecka. Och jag jobbar i snitt 4 dagar i veckan och är på hemmaplan så jag känner att jag måste jobb, jobb, jobba.
Jag vill också dra mitt strå till stacken!

Nu skall jag ta en kopp underbart kaffe=)

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar