söndag 29 maj 2011

Morsdag



Idag var det morsdag.
Jag fick en välbehövlig sovmorgon. Medans jag sov så var Embla och Martin ute och handlade diverse till frukost. Färskt bröd och pålägg. Sen fick jag en stor buket med vackra blommor och en trisslott. Den vann jag inget på men det var en underbar frukost i alla fall. Tack min underbara sambo och dotter.Efter den underbara frukosten åkte vi till torpet och klöpp gräset, fast det hade regnat. Så nu ser det bra ut. Skall trimma lite mer nästa gång men annars så ser det bra ut=)
Efter torpet passade vi på att hälsa på min far. Embla lärde sig en ny mening: Embla blyg. Så söt.


Igår var vi in till Uppsala för lite shopping. Vi var in på ikea och köpte säng åt Embla.
Imorgon skall vi in till Uppsala igen igen för ett läkarbesök. Och skall då passa på och beställa soffa, om vi kan bestämma oss för någon:-SEmbla gillade nog denna soffa bäst, för då hade hon ett litet fack att sitta i:-)

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar