söndag 22 maj 2011

Stolt mamma

Igår fick jag höra min älskade Embla räkna till tio. Helt otrlogit vad dom lär sig på dagis.

Idag har jag jobbat och åkt till torpet och fixat och donat. Jag körde.
Nu sitter man här mätt och belåten;)

Jag har jobbat sedan i onsdags och i morgon är jag äntligen ledig. Dom ringde och frågade om jag kunde jobba imorgon eftersom personal var sjuk men det får jag inte för då blir det för många dagar(8).
Imorgon är det tvättdag och på tisdag skall jag jobba kväll men innan så skall jag träffa en vän som jag inte har sett på ett tag, onsdag jobbar jag förmiddag och på eftermiddagen skall jag träffa en vårdlärare och prata lite ang vallideringen.
På torsdag och fredag skall jag köra med körskolan.
I helgen är jag ledig*yes* Då skall vi in till Uppsala på lördagen och köpa säng åt Embla, kika på en soffa till mig;) och kläder och skor.
Sen blir det en sväng till torpet för att klippa gräsmattan och skura klart golvet.
Nu: Vila.

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar