fredag 27 maj 2011

Körlektion nr 4

Idag var det körlektion nr 4.
Läraren frågade om jag hade bokat tid för teoriprovet än.
VA!? var min reaktion. Är jag verkligen redo för det?
Shit jag som tycker det går så och så med körningen i dagsläget.
Men jag hinner nog med några lektioner innan det är dags.
Måste boka risk ettan och halkbana innan. Skall boka tid för risk ettan i dag för nästa tillfälle var den 11/6. Japp en lördag kl 9:-/
Men det är bara att hoppas på att det finns plats för mig=)

Imorgon blir det en tripp till Uppsala. Skall gå på 4H gården om vädret tillåter och sen blir det IKEA för att köpa en säng till Embla. Hon börjar bli en stor tjej nu och behöver inte sova i spjälsängen längre;-) Sen blir det till att kika på en ny soffa också. Jag hoppas vi orkar med allt som skall göras;)
Sen på söndag hoppas vi att Gud ger oss sol, för då skall vi till torpet och klippa gräs! Och det går inte så bra om det regnar ute. Någon borde uppfinna en gräsklippare som man kan använda i både vått och tort.
Skulle själv görat om jag hade tid och hjärna till det;)

Nu skall jag kika om brevbäraren har behagats att lämna posten än. Kommer olika tider varje dag. Förr var det vid kl 11 nu skall man vara glad om den har kommit innan 14.

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar