onsdag 1 juni 2011

Sååå fint

Nu börjar vi få det fint här hemma. Fint har vi haft det men finare=)
Våran gammal soffa har fått flytta ut och en ny stor har flyttat in=)

Denna skönhet har flyttat in=)

Så snygg, skön och lagom stor. Vi trodde vi skulle få vänta över en månad på leverans men dom hade exakt den på lagret=) Så vi fick den med i måndags, tur det eftersom vi ändå hade ett ärende inne i Uppsala.
Sen beställde vi ett bord också=) Nu är det bara en matta som saknas, tror det får bli en rund=) Men man skall bara hitta den "rätta" också=)

Min älskade sambo gjorde illa sig i månads kväll när han och en polare skulle ut och åka longboard. Han kommer hem med ett sår stort som en enkrona på knölen på fotsulan( svårt att förklara). Jag fick tvätta det så gott jag kunde men tyckte han skulle åka upp till akuten efter som det var en jack som var lite djupare och jag kunde inte så såret så rent som jag ville.
Men ingen tid på akuten den kvällen utan han fick en tid dagen efter på kvällen!
Han åkte till distriktan på förmiddagen och fick det tvättat. Men dom tyckte ändå att han skulle till akuten eftersom det såg ut som blodförgiftning! Men det var det som tur inte. Han haltar runt här hemma nu och har svårt att gå och få på sig skorna.

Nu är det dags att göra sig i ordning för körlektion nr 5, är inte direkt sugen i dag=/

//Jenny


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar