torsdag 10 december 2009

Mammagympa

Det var jag på igår med Embla, Karin och Hilma.
Var jätte kul, men jobbigt. Har inte tränat på ex antal år. Och det märks i dag.
Har ont i hela kroppen. Kan knappt komma upp eller ner på en stol:-/
Fy fan för träningsvärk! Att jag aldrig lär mig att om man är otränad(som jag alltid är) så ta inte i allt man har:-(

I går kom Margareta över med Emblas halsband och en bok som hon fick på namnkalaset. Halsbandet skulle hon byta kedja på till en längre( Embla fick tre halsband) och boken trodde hon var trasig, men det var den visst inte.


Nej nu skall jag försöka ta mig upp härifrån och diska efter frukosten.

//Jenny

2 kommentarer:

  1. Var det många på mammagympan?
    Har funderat på att prova den jag med. Man ska ju tydligen kunna gå på den som gravid med. Var det några gravida där? Man vill ju inge vara den ände utan unge med sig. =) Kramar

    SvaraRadera
  2. Vi var 6 st igår. Alla hade barn med sig.
    Nästa vecka är sista gången innan jul uppehållet, om du vill testa.

    Kramar

    SvaraRadera