lördag 26 december 2009

Julafton 2009

Embla sitter snällt vid granen på julaftons morgon och väntar på att öppna sitt första paket:-)

Hon fick en pulka:-)

Sen var det dags att gå över till John och Lovisa där vi skulle äta jullunchen.
Massa mat blev det. Förstår inte varför man äter så mycket som om det skulle vara ens sista måltid?!

Efter maten kom tomten;-)
Förstår varför Saga blev rädd för tomten och jag förstår henne*ler*


Embla försöker öppna ett av sina paket. Men det gick inte så bra. Mamma fick hjälpa henne.


När vi hade öppnat alla paketen fick vi gå hem för då väntade min mamma, hennes sambo, lillasyster och lillebror på att få julmiddag och sen öppna paketen hemma hos oss.
Och jag tog mitt första glas vin efter att jag blev gravid.
Hum så gott som jag hade hoppats att skulle vara var det inte:-(

//Jenny


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar